Forum Turris
Fórum Turris Nápověda

Milí majitelé routerů Turris,

toto fórum bylo 9. 12. 2016 zmrazeno a nahrazeno naším novým Turris fórem. Ještě chvíli bude dostupné k prohlížení, ale již zde není možné přispívat. Více informací naleznete v oznámení o uzavření fóra.


Dear Turris routers users,

this forum has been frozen on Dec 9th, 2016 and replaced by our new Turris forum. It will be read-only accessible for some time after. For more information, read the announcement about closing the forum.

Nahoru Téma Veřejnost / Všeobecná diskuse / Proc nelze vlozit prispevek do sekce Technicka podpora? (uzamčeno)
- - Od ludek.vodicka Dne 2016-10-22 10:44
Dorazil turris, ale zlobi jeden ze dvou wifi adapteru. Stale se hlasi jako "Wireless is disabled or not associated". Zkusil jsem restart, priprazeni a kdo vi co jeste, ale adapter mi nejede. Bohuzel se mi nedari ani vlozit zpravu do Technicke podpory. Je potreba se nekde jeste registrovat nebo neco nastavit?
Nadřazený - - Od pom Dne 2016-10-22 14:57
Zřejmě je potřeba mít hodnost "Majitel routeru - Uživatel má doma router Turris". Bohužel podle tématu https://www.turris.cz/forum/topic_show.pl?tid=1177 to vypadá, že se jako majitelé Omnií nedočkáme (ani odpovědi). Potřeboval bych se taky zeptat v technické sekci a nemohu. Mám tedy se vším otravovat na tech.support@turris.cz ?
Nadřazený - - Od ludek.vodicka Dne 2016-10-22 16:24
Tak to je hodne smutne. Cekal bych, ze kdyz uz maji peknou komunitni kampan, budou se pak o sve uzivatele take starat. A ne takovato ignorace ;-(. Sem zvedav, jestli mi nekdo alespon odpovi na tom support emailu, nebo jestli vydali HW s nedoladenym SW a kaslou na to ;-(
Nadřazený - - Od Pepe (>) Dne 2016-10-22 18:20
Pochybuji, že Vám v sobotu někdo odepise, ale může se to stát.
Musíte nejprve svůj router zaregistrovat (v rozhraní Forisu najdete registrační kod, který použijete na strankach Turris.cz) a poté dostanete ikonku majitel routeru a budete moci psat do technických dotazů.
Případně take můžete využít discourse, který je primárně určen pro Omnii
Nadřazený - - Od ludek.vodicka Dne 2016-10-22 18:37
Nemyslel jsem odpoved hned o vikendu, stacila by v pondeli ;-)

Jinak k tomu registracnimu kodu, mohl byste prosim napsat kde presne? A kde na turris.cz se pak registrace provadi?

V routeru mam tam jen registraci do DataCollection, ale zadny registracni kod jsem tam nenasel. Web turrisu jsem proklikal jako prvni a Support->forum wede na tento web. O Discourse slysim ted prvne od Vas. Je opravdu skoda, ze toto neni popsano nekde v pribalenem manualu nebo na webu ;-(

Diky
Nadřazený - - Od Pepe (>) Dne 2016-10-22 18:43
Budete muset provést registraci přes DataCollection. (jinak se to snad ani nedá?)
Ve Forisu je to pak už napsané.:smile: Věřím, že to zvládnete. Navedl bych Vás víc, ale až za tři hodiny budu mít přístup k routerum.

Nejsem si vůbec jíst, ale v manuálu nebo v technických specifikacich nebyla uvedena stránka Discourse?
Nadřazený - Od ludek.vodicka Dne 2016-10-22 18:47
Tak jeslti je to pres DataCollection, tak to dam. To me nenapadlo, ze tohle je ono ;-). Asi by na te UX strance meli zapracovat docela dost ;-).

Ten discourse mam pocit jsem zahlidl nekde v kampani na Indiegogo, ale bral sem to jen jako diskuzi kolem nakupu, ne pak uz jako technicke reseni. Kor kdyz tohle forum je uvedeno vsude na webu. No nic no ;-)
Nadřazený - - Od ludek.vodicka Dne 2016-10-22 18:55
Tak jo, pres Data Collection jsem se dostal na portal Turris, tam to potvrdil a po odhlaseni+znovuprihlaseni uz jde psat i do sekce Support. Intuitivni ;-)

Kazdopadne i na portalu Turrisu je zminene toto forum jako primarni support kanal.

Kazdopadne diky moc
Nadřazený - - Od Pepe (>) Dne 2016-10-22 19:07 Upraveno 2016-10-22 19:10
Ano, portál Turrise byl primárně určen pro původní Turris (a dovolím si říct, ze stále je :evil: ) Zřejmě jsou v CZ.NIC zahlceni práci a odpovídánim na emaily.
Pro Omnii by se měl použivat: omnia.turris.cz, ale link na Discourse tam není uveden a statistiky že sběru dat, tam také nenaleznete (protože jsou na Turris.cz)

Ja se na IRC zase dozvěděl, že tohle fórum je vlastně abandoned kvuli Discourse a že mu to bylo takhle odpovězeno na email.
Bohuzel, ale jestli to bylo myšlené jen pro Omnii těžko říct nebo myšleno jen pro zahraniční zákazníky těžko rict.
(Zdroj: http://www.bortzmeyer.org/ )
Ale je mi to divné. Developeri zde nadále odpovídají. Nejspíše nějaký dezinformační sum???

Abych odpověděl na Vás technický dotaz - ale asi se pletu?:
Tohle to píše, protože nejste připojen na tu WiFi. Neměl by být problém ji najít a připojit se.. :)
Nadřazený - Od ludek.vodicka Dne 2016-10-22 19:14
Jenze na omnia.turris.cz zase neni ta registrace do DataCollection a i z DataCollection z routeru to vede na turris.cz nikoli na omnia.turris.cz ;-). Takze omnia.turris.cz znam jen diky nastaveni objednavky kam mel router dorazit ;-)

Navic Discourse je jedno obrovske vlakno bez jakychkoli kategorii a je to desne neprehledne. Motaji se tam otazky na nakup s technickyma vecma.

Jinak problem s tou wifi jsem vyresil (diky navodu pro openwrt). Problem je, ze kdyz se pres Luci zmeni kanal na auto, nebo prehodi bg/n/.. sit, tak se obcas rozbije cfg soubor. Takze jsem pak rucne v /etc/config/network musel opravit pciex nastaveni a pak rucne restartovat network sluzbu. Uplne nerozumim tomu, proc tvrdy reset toto neopravil sam, ale mozna ze 3 diody na routeru se nepocitaji od prvni diody, ale az od LAN portu?

Kazdopadni navody jsou pak tady

http://h-wrt.com/en/mini-how-to/wifi_openwrt
http://www.jauu.net/2015/03/03/complete-openwrt-guide/
Nahoru Téma Veřejnost / Všeobecná diskuse / Proc nelze vlozit prispevek do sekce Technicka podpora? (uzamčeno)

Powered by mwForum 2.29.3 © 1999-2013 Markus Wichitill