Forum Turris
Fórum Turris Nápověda

Milí majitelé routerů Turris,

toto fórum bylo 9. 12. 2016 zmrazeno a nahrazeno naším novým Turris fórem. Ještě chvíli bude dostupné k prohlížení, ale již zde není možné přispívat. Více informací naleznete v oznámení o uzavření fóra.


Dear Turris routers users,

this forum has been frozen on Dec 9th, 2016 and replaced by our new Turris forum. It will be read-only accessible for some time after. For more information, read the announcement about closing the forum.

Nahoru Téma Majitelé routerů / Technická podpora / Chyba v systemovem logu
- - Od PabloRadegast (>) Dne 2015-08-26 07:24
Dneska jsem si vsiml, ze se mi v systemovem logu zacly objevovat cca. co hodinu tyto hlasky:

2015-08-25T23:00:58+02:00 err nikola[]: (v32) Exception thrown: <ProtocolError for api.turris.cz/fw: 500 INTERNAL SERVER ERROR>
2015-08-25T23:00:58+02:00 err nikola[]: (v32) Exception traceback: [('/usr/bin/nikola', 190, '<module>', 'logger.info(server.api_turris_cz.firewall.store_logs(compressed))'), ('/usr/lib/python2.7/site-packages/nikola/jsonrpclib/jsonrpc.py', 277, '__call__', 'return self.__send(self.__name, args)'), ('/usr/lib/python2.7/site-packages/nikola/jsonrpclib/jsonrpc.py', 219, '_request', 'response = self._run_request(request)'), ('/usr/lib/python2.7/site-packages/nikola/jsonrpclib/jsonrpc.py', 237, '_run_request', 'verbose=self.__verbose'), ('/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py', 1273, 'request', 'return self.single_request(host, handler, request_body, verbose)'), ('/usr/lib/python2.7/xmlrpclib.py', 1321, 'single_request', 'response.msg,')]

Zaroven na Forisu vidim, ze Odesilani firewallovych zaznamu je nefunkcni s poslednim odeslanim v 05:45 dneska rano. Ma to s tim nejakou souvislost? Je treba neco pokazene? Pomuze restart zarizeni nebo je to neco hlubsiho?
Nadřazený - Od Michal Dne 2015-08-26 07:31
Mám stejný problém, navíc včera jsem zjistil že instalovaný tuner zmizel, pomohla nová instalace. Taky mi přestala fungovat web kamera, to jsem ještě nehledal proč.
Restart nepomohl.
Nadřazený - Od commar (>>) Dne 2015-08-26 08:12
U mě stejné...
Nadřazený - Od fojtp Dne 2015-08-26 08:35
totez..
Nadřazený - - Od Michal Vaner (>>) Dne 2015-08-26 09:46
Dobrý den

Problém už řešíme.  Vypadá to, že se nám zasekla databáze a tak nefungovalo nic, co si s ní chtělo povídat.
Nadřazený - Od PabloRadegast (>) Dne 2015-08-26 11:02
Tak uz posilam data a vypada to, ze je vse OK.
- - Od uzivatel1 (>>) Dne 2016-02-21 20:11
Zdravím,
v logu si nikola stěžuje na chybu certifikátu. Je to dětská nemoc, nebo?
err nikola[]: (v32) socket: [SSL: CERTIFICATE_VERIFY_FAILED] unknown error (_ssl.c:581)
Nadřazený - Od uzivatel1 (>>) Dne 2016-02-23 06:42
Odpovím si sám, po opětovné instalaci Certifikátů kořenových autorit hláška z logu zmizela. Odesílání firewallových záznamů se vzpamatovalo také.
Nahoru Téma Majitelé routerů / Technická podpora / Chyba v systemovem logu

Powered by mwForum 2.29.3 © 1999-2013 Markus Wichitill