Forum Turris
Fórum Turris Nápověda

Milí majitelé routerů Turris,

toto fórum bylo 9. 12. 2016 zmrazeno a nahrazeno naším novým Turris fórem. Ještě chvíli bude dostupné k prohlížení, ale již zde není možné přispívat. Více informací naleznete v oznámení o uzavření fóra.


Dear Turris routers users,

this forum has been frozen on Dec 9th, 2016 and replaced by our new Turris forum. It will be read-only accessible for some time after. For more information, read the announcement about closing the forum.

Nahoru Téma Majitelé routerů / Technická podpora / Zmizela záložka SOFTWARE
- - Od LukasTermer2 Dne 2015-09-09 15:53
Ahoj,

mám takový problém, v druhém slotu mám další wifi na které provozuji skrytou síť pro tiskárnu (starší a tak nedává moderní zabezpečení), kupodivu toto řešení funguje skvěle, nicméně mi po nějaké aktualizaci přestal Turris druhou kartu detekovat, říkal jsem si: "Ok, vymažu balíček, který zajišťoval chod wifi karty a znovu ho nahraji, tím to vyřeším.", jenže ejhle, balíček jsem smazal a najednou mi zmizela záložka software. Nicméně druhá wifi karta se rozjela.

https://www.turris.cz/forum/topic_show.pl?pid=1494;hl=tisk%C3%A1rna

Ve zkratce, odebral jsem balíček opkg update a od té doby nevidím záložku software. Zkoušel jsem historii, jestli nezmizel jen "zástupce", ale ani to, prostě to z Turrise úplně zmizelo.

Nevíte co s tím? Není to pro mě nějak důležité, takže tomu nedávám takovou prioritu.
Nadřazený - Od Eskymák (>) Dne 2015-09-10 09:23
Smazal jsi nějaký důležitý systémový balíček, můžeš ho zkusit znovu nainstalovat přes SSH, když přes luci to nepůjde.

Je možný, že se ti balíček vrátí při automatické aktualizaci Turrisu, protože jestli se nepletu, updater instaluje všechny výchozí balíčky bez ohledu na to, zda si je odebral.
- Od LukasTermer2 Dne 2015-09-10 12:41
No, při navštívení Updater v klasickém rozhraní (http://192.168.20.20/config/updater/) mi to hodí tohle:

Při zpracování požadavku došlo k chybě

Omlouváme se, ale během zpracování Vašeho požadavku došlo k nečekané chybě. Detailní informace naleznete níže.

Pokud nám chcete pomoci s odstraněním chyby, stáhněte následující protokol o chybě a zašlete nám jej s krátkým popisem okolností vzniku chyby na adresu foris.podpora@turris.cz (protokol obsahuje pouze kopii informací uvedených na této stránce).

RPCError('Failed to wipe updater: Error during exec: No such file or directory',)

Stack trace

Traceback (most recent call last):
  File "/www2/utils/reporting_middleware.py", line 80, in __call__
    return self.app(environ, start_response)
  File "/usr/lib/python2.7/site-packages/bottle_i18n.py", line 68, in __call__
    return self.app(e,h)
  File "/usr/lib/python2.7/site-packages/bottle.py", line 979, in __call__
    return self.wsgi(environ, start_response)
  File "/usr/lib/python2.7/site-packages/bottle.py", line 954, in wsgi
    out = self._cast(self._handle(environ))
  File "/usr/lib/python2.7/site-packages/bottle.py", line 862, in _handle
    return route.call(**args)
  File "/usr/lib/python2.7/site-packages/bottle.py", line 682, in mountpoint_wrapper
    body = app(request.environ, start_response)
  File "/usr/lib/python2.7/site-packages/bottle.py", line 979, in __call__
    return self.wsgi(environ, start_response)
  File "/usr/lib/python2.7/site-packages/bottle.py", line 954, in wsgi
    out = self._cast(self._handle(environ))
  File "/usr/lib/python2.7/site-packages/bottle.py", line 862, in _handle
    return route.call(**args)
  File "/usr/lib/python2.7/site-packages/bottle.py", line 1729, in wrapper
    rv = callback(*a, **ka)
  File "/www2/utils/__init__.py", line 62, in wrapper
    return func(*args, **kwargs)
  File "/www2/config.py", line 349, in config_page_get
    active_config_page_key=page_name)
  File "/www2/config.py", line 65, in render
    form = getattr(self, "form")
  File "/www2/config_handlers/base.py", line 42, in form
    self.__form_cache = self.get_form()
  File "/www2/config_handlers/base.py", line 915, in get_form
    pkg_list = client.get(filter=filters.updater).find_child("updater").pkg_list
  File "/www2/nuci/client.py", line 131, in get
    data = netconf.get(filter=("subtree", filter) if filter is not None else None).data_ele
  File "/usr/lib/python2.7/site-packages/ncclient/manager.py", line 89, in wrapper
    return self.execute(op_cls, *args, **kwds)
  File "/www2/nuci/client.py", line 94, in execute
    raise_mode=cls._raise_mode).request(*args, **kwargs)
  File "/usr/lib/python2.7/site-packages/ncclient/operations/retrieve.py", line 65, in request
    return self._request(node)
  File "/usr/lib/python2.7/site-packages/ncclient/operations/rpc.py", line 289, in _request
    raise self._reply.error
RPCError: Failed to wipe updater: Error during exec: No such file or directory
Environment

{'DOCUMENT_ROOT': '/www2/',
'GATEWAY_INTERFACE': 'CGI/1.1',
'HTTP_ACCEPT': 'text/html,application/xhtml+xml,application/xml;q=0.9,image/webp,*/*;q=0.8',
'HTTP_ACCEPT_ENCODING': 'gzip, deflate',
'HTTP_ACCEPT_LANGUAGE': 'cs-CZ,cs;q=0.8',
'HTTP_CONNECTION': 'keep-alive',
'HTTP_COOKIE': 'beaker.session.id=1a17ecd3c40c4edcbcfb57e1fb9e68ba',
'HTTP_DNT': '1',
'HTTP_HOST': '192.168.20.20',
'HTTP_REFERER': 'http://192.168.20.20/config/maintenance/',
'HTTP_UPGRADE_INSECURE_REQUESTS': '1',
'HTTP_USER_AGENT': 'Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/45.0.2454.85 Safari/537.36',
'PATH_INFO': '/config/updater/',
'PATH_TRANSLATED': '/www2//config/updater/',
'QUERY_STRING': '',
'REDIRECT_STATUS': '200',
'REMOTE_ADDR': '192.168.20.75',
'REMOTE_PORT': '64791',
'REQUEST_METHOD': 'GET',
'REQUEST_URI': '/config/updater/',
'SCRIPT_FILENAME': '/www2/',
'SCRIPT_NAME': '/',
'SERVER_ADDR': '192.168.20.20',
'SERVER_NAME': '192.168.20.20',
'SERVER_PORT': '80',
'SERVER_PROTOCOL': 'HTTP/1.1',
'SERVER_SOFTWARE': 'lighttpd',
'beaker.get_session': <bound method SessionMiddleware._get_session of <beaker.middleware.SessionMiddleware object at 0x10bfa6c0>>,
'beaker.session': {'csrf_token': 'Ocer80XYtdzWVrTvyppcRadepVLs15a6', '_accessed_time': 1441885211.25934, '_creation_time': 1441885172.1312767, 'user_authenticated': True},
'bottle.app': <bottle.Bottle object at 0x10b02e68>,
'bottle.raw_path': '/updater/',
'bottle.request': <LocalRequest: GET http://192.168.20.20/config/updater/>,
'bottle.request.urlparts': SplitResult(scheme='http', netloc='192.168.20.20', path='/config/updater/', query='', fragment=''),
'bottle.route': <GET '/<page_name:re:.+>/' <function config_page_get at 0x10c1bdf8>>,
'route.handle': <GET '/<page_name:re:.+>/' <function config_page_get at 0x10c1bdf8>>,
'route.url_args': {'page_name': 'updater'},
'wsgi.errors': <flup.server.fcgi_base.OutputStream object at 0x10958f10>,
'wsgi.input': <flup.server.fcgi_base.InputStream object at 0x10951860>,
'wsgi.multiprocess': False,
'wsgi.multithread': True,
'wsgi.run_once': False,
'wsgi.url_scheme': 'http',
'wsgi.version': (1, 0)}
Nahoru Téma Majitelé routerů / Technická podpora / Zmizela záložka SOFTWARE

Powered by mwForum 2.29.3 © 1999-2013 Markus Wichitill