Forum Turris
Fórum Turris Nápověda

Milí majitelé routerů Turris,

toto fórum bylo 9. 12. 2016 zmrazeno a nahrazeno naším novým Turris fórem. Ještě chvíli bude dostupné k prohlížení, ale již zde není možné přispívat. Více informací naleznete v oznámení o uzavření fóra.


Dear Turris routers users,

this forum has been frozen on Dec 9th, 2016 and replaced by our new Turris forum. It will be read-only accessible for some time after. For more information, read the announcement about closing the forum.

Nahoru Téma Majitelé routerů / Technická podpora / Filtrování provozu na porty 8080 a 8123 v LAN
- - Od NONES (>>>) Dne 2016-01-02 05:35
Kolegové, kteří ve své síti používáte DOMOTICZ nebo HOME-ASSISTANT (webová prostředí pro Turris Gadgets) - nezačali jste mít problémy s funkčností těchto aplikací - resp. s dostupností webových stránek těchto aplikací ve své LAN síti?
Mně to ještě cca před 2 dny fungovalo normálně, nyní jsou stránky nedostupné.
Jak jsem po bližším koumání zjistil, mám v LAN síti blokovaný provoz na porty těchto služeb (tj. 8080 a 8123), což ještě nedávno nebylo.
Nevím, zda-li jsem si v konfiguraci něco pohnojil sám, nebo zda-li pan Hanuš změnil nějaká firewallová pravidla, která se do routerů instalují centrálně, a tato pravidla začala provoz na tyto porty v LAN najednou blokovat.
Nadřazený - Od Emil Dne 2016-01-02 10:02
Používám DOMOTICZ a vše funguje již pár týdnů.
Ze začátku jsem musel občas kvůli chybě při čtení/zápisu na uSD kartu resetovat celý Turris. Pomohl automatický reset každý den ve 2:30.

Zkuste se připojit v novém okně prohlížeče a nebo v anonymním okně, občas něco zůstávalo v prohlížeči a pak to psalo "Domoticz offline".
Nahoru Téma Majitelé routerů / Technická podpora / Filtrování provozu na porty 8080 a 8123 v LAN

Powered by mwForum 2.29.3 © 1999-2013 Markus Wichitill