Nevím, jestli to má cenu sem psát, jestli na to někdo z týmu turrise vůbec reaguje. Dle odezvy v ostatních vláknech se zdá že ne.
Po udpade na Turris ver.3 zatím zjištěny tyto problémy:
Zmizely soubory ipsec.conf a strongswan.conf (naštěstí jsem měl zazálohováno)
Afpd nestabilní...služba sice běží, ale disk přes afpd je nedostupný. Služba se musí restartovat, pak je to zase chvíli OK.
DDNS - nesoulad verzí mezi luci-app-ddns a ddns-scripts.
Domoticz - opět, služba sice běží, ale ve webovém rozhraní není žádná konfigurace. Pomůže restart služby, ale zase jen na nějakou dobu.
A nejlepší nakonec. Přes ssh jsem připojen k turrisu a v mc edituji nějaký soubor.... router vytuhne a restartuje se.
Dobrý den, já se snažím zkontaktovat tech.podporu už od 24.5, jak telefonicky tak e-mailem. Na e-mail nikdo nereagoval a telefon mi neustále hlásí že volaný účastník hovor nepřijímá. Ačkoliv router tvrdí že odesílání dat ucollectu i firewallu je v pořádku, na webu ve správě routeru už od 24.5 chybí data z ucollectu. Nevím co s tím, už mi naběhlo 18% povoleného maxima výpadků. A začínám být dost naštvaný na podporu turrisu i na turris samotný. Proč sem na fórum někdo z tech. podpory nenapíše alespoň krátký canc co se vlastně děje a jak pracují na nápravě?????? Připadá mi to tu jako sociální experiment, nebo co si mám o tom všem myslet? Podívejte se na fórum, co všechno po aktualizaci lidem nechodí, a ten kdo to způsobil strká hlavu do písku. S pozdravem nasr... majitel routeru turris.
PS: já potřebuji multivan a ten také nechodí. A router je u nás ve firmě nasazený jako hlavní, a já netuším co dalšího mne ještě dorazí
Jak už jsem zmínil jinde. Obdržel jsem odpověď na ten uCollect na Twitteru, že na tom intenzivně pracují.
Kdyz budou mit takovou podporu pro Omnia tak to bude neco......
Za zdánlivou nečinnost se omlouváme, prioritně se snažíme řešit problémy uživatelů, kteří se nám ozvou na mailu, ale i těch je v posledních dnech hodně.
S těmi nefunkčními službami se to má takto: v našich silách je ověřovat a garantovat funkčnost jen u některých služeb. Zpravidla jsou to ty služby, které je možné instalovat pomocí updateru nebo jsou nějak klíčové. Třeba netatalk mezi ně však nepatří.
Chyby, které popisujete, kdy služba funguje "jen na nějakou dobu", spojené s tím restartováním routeru, naznačují, že se asi bude jednat o závažnější chybu. Zde by bylo vhodné připojit k routeru sériovou konzoli a vysledovat, co je příčinou těch restartů.
No, na druhou stranu...je to experiment, router máme zadarmo a člověk věděl, že bude dělat testovacího králíka. Já mám turris doma, tak můžu být sice naštvaný, že něco nejde, ale s tím se holt počítá. Do firmy jako hlavní zařízení by jsem si to nedovolil nasadit.
Poznatek k mému prvnímu příspěvku:
AFPD už chodí - do AppleVolumes.default jsem přidal ea:ad
Já teď nevím, ale podle mě se verze netatalk s instalací Turrise 3 nezměnila ne? Předtím to chodilo, pokud parametr není uveden, je automaticky nastaveno ea:auto. Nyní se tedy musí určit, AppleDouble.
Předtím mi pokus o autentizaci k AFP serveru hlásil chyby, a je možné, že to dokázalo způsobovat další problémy, jako nefunkčnost domoticz a při ssh spojení k routeru i jeho vytuhnutí.
Každopádně poté, co jsem upravil AppleVolumes.default už AFPD chodí a zároveň přestal být problém s Domoticz či vytuhnutím routeru při ssh spojení.
Je fakt, že asi hodně málo lidí provozuje na turrisu AFPD (TimeCapsule - zálohy MAC strojů), takže tento problém rozhodně nebude moc rozšířený :-)
Doposud jsem se ničeho nebál, turris šlapal jak hodinky. To nejspíš skončilo
A navíc mezi doma a v práci není velký rozdíl, obojí je průšvih pokud se mi někdo dostane dovnitř kvůli chybě routeru
Powered by mwForum 2.29.3 © 1999-2013 Markus Wichitill