Před IndieGogo kampaní mi přišla odpověď dokonce následující pracovní den. Říkal jsem si to je, ale rychlost. Potom už to šlo bohužel do kopru :(
Email odeslán 08/02/16 a odpověď obdržena v den akce "Večer s Turrisem" tj. 11/4/2016. Pak jsem se divil email, co obdrželi 27.6 a hned odpověď 29.6, jenže odepsal jsem následující den... odpověď nikde a připomněl jsem se 17.10, odpověď též nikde.
Někomu to přijde jako banalita, že řeším ovladač pro dvb-c tuner (#671908 a potom jaká náhoda, že se ta samá věc řeší na Githubu -
https://github.com/CZ-NIC/turris-os/issues/8 ), ale když se podívám na Discourse, tak tam je to ještě horší a to jsou tam dost zásadní a důležité věci. Všiml jsem si, že se do teamu připojil nováček, co odepisuje na Indiegogo, ale zatím nikde jinde jsem ho neviděl. Potom by mě zajímalo, jak je to vlastně s tímhle fórem (
https://www.turris.cz/forum/topic_show.pl?pid=10650#pid10650 )
Jako na Twitteru jsem viděl zprávu, že se snaží přibrat nové lidi do teamu, ale buď se nikdo nehrne nebo nevím.
Dokonce team Turrise na twitteru postnul článek od Lupy a v komentářích (
http://www.lupa.cz/clanky/router-turris-omnia-se-sroubovakem-a-klestemi-v-ruce/nazory/ ) se též píše, že komunikace nic moc, ale najdete tam též odpověď od CZ.NIC, ale zapracovat se na tom mělo už dávno, jak viděli ohromný úspěch Omnie, né na poslední chvíli. Nechme se překvapit, jestli se tento problém zmíní i na IT konferenci 3.12
Abych nezapomněl a jenom nehejtil, když se řešila chyba lm90, tak musím pochválit skvěle odvedenou práci Tomáše Hlaváčka a brilantní komunikaci.
To mi ještě připomnělo, že bych též poděkoval Michalovi Hrušeckému