Forum Turris
Fórum Turris Nápověda

Milí majitelé routerů Turris,

toto fórum bylo 9. 12. 2016 zmrazeno a nahrazeno naším novým Turris fórem. Ještě chvíli bude dostupné k prohlížení, ale již zde není možné přispívat. Více informací naleznete v oznámení o uzavření fóra.


Dear Turris routers users,

this forum has been frozen on Dec 9th, 2016 and replaced by our new Turris forum. It will be read-only accessible for some time after. For more information, read the announcement about closing the forum.

Nahoru Téma Majitelé routerů / Technická podpora / Nefunkční router
- - Od irychtar Dne 2016-11-09 17:28 Upraveno 2016-11-09 17:43
Zdravím,

mám problém s nefunkčností routeru Turris. Z počátku bylo vše OK, následně po několika měsících, v případě upgrade jádra (čili nutnosti restartovat router), nebo výpadku el.energie, mi router nenaběhnul, dostal se do jakéhosi bootloopu. Po odpojení napájení na 10-30 minut a znovu připojení router občas naběhl, případně jsem musel odpojit na delší dobu.
Nyní, jsem ve stavu, že ani po odpojení 24 hodin router nechce naběhnout a neustále dokola probíhá boot. Připojuji LOG z minicomu: http://pastebin.com/PEhV4hSd
Provedl jsem i tovární nastavení, ale výsledek je stejný.
Psal jsem na tech.support@turris.cz i na info@turris.cz, ale bez reakce. V souvislosti s tím, co jsem četl zde na fóru, že reakční doba je různá, to zkouším i zde.

Navíc jsem zjistil, že nefungují zadní USB porty (1 a 2), pouze přední.

Neví někdo jak postupovat v případě reklamace?

děkuji
Nadřazený - - Od NONES (>>>) Dne 2016-11-09 19:11
Zdravím, já jsem reklamaci (resp. výměnu kus za kus) řešil nejprve kontaktováním technické podpory (mailto: tech.support@turris.cz), popsáním problému, dodáním požadovaných logů a výpisů. Následovala výzva z jejich strany (CZ.NICu) o donesení či zaslání routeru k prověření a analýze problému a cca po 3 dnech výzva k vyzvednutí jiného routeru. Všechno, co zde popisuji, se odehrálo na jaře 2014 - tj. v době existence pouze Turrisu HW verze 1.0.

V současné době (existence Turrisu HW verze 1.0 i 1.1 a navíc aktuálně distribuované Omnie) musíte nejspíš počítat s trošku delší časovou odezvou, než jsem měl já (technické podpora projektu je podle dostupných informací přímo zavalená požadavky a problémy a mírně řečeno nestíhá).

Ale reklamaci by Vám vyřešit měli.
Nadřazený - - Od irychtar Dne 2016-11-09 19:29
Děkuji za odpověď. Já samozřejmě vydržím, jde jen o to, že mi každým dnem narůstá výpadek odesílání dat, tak snad to pak zohledni.
Problém jsem jim popsal, log dodal, tak uvidíme.
Nadřazený - Od NONES (>>>) Dne 2016-11-09 19:34
Vždy, když nebyl důvod výpadku na mé straně, mně to CZ.NIC zohlednil a na mou žádost rozsah výpadku zkorigoval (snížil).
Nahoru Téma Majitelé routerů / Technická podpora / Nefunkční router

Powered by mwForum 2.29.3 © 1999-2013 Markus Wichitill