Forum Turris
Fórum Turris Nápověda

Milí majitelé routerů Turris,

toto fórum bylo 9. 12. 2016 zmrazeno a nahrazeno naším novým Turris fórem. Ještě chvíli bude dostupné k prohlížení, ale již zde není možné přispívat. Více informací naleznete v oznámení o uzavření fóra.


Dear Turris routers users,

this forum has been frozen on Dec 9th, 2016 and replaced by our new Turris forum. It will be read-only accessible for some time after. For more information, read the announcement about closing the forum.

Nahoru Téma Majitelé routerů / Technická podpora - web / Chybějící data ve statistikách
- - Od PabloRadegast (>) Dne 2014-09-18 05:41
Dobry den,
uz poslednich par dni pozoruji, ze se mi nenacitaji data provozu na statistiky meho routeru tady na Turrisu. Posledni data mam za 16.9. v 1 hodinu a od te doby ani tuk. V detailu nemam ani neodeslano ani server off-line a pritom vypadky pri odesilani dat na Turris se nezmenily. Je vsechno v poradku? Nerad bych se dostal do nejakeho nekonzistentniho stavu.
Nadřazený - Od NONES (>>>) Dne 2014-09-18 07:25
Vůbec si s tím nelamte hlavu, já jsem na tom úplně stejně jako Vy. Již jsem tento stav hlásil na CZ.NIC, tak se snad brzy dozvíme, co se pošramotilo. Ale s největší pravděpodobností nebude problém na "našem" přijímači :smile:
Nadřazený - - Od Jan Čermák (>>) Dne 2014-09-18 09:55
Jak už jsem emailem odpovídal kolegovi NONESovi, opravdu se jednalo o chybu na naší straně - během noci došlo k výpadku synchronizace dat a některá data ve statistikách chyběla.

Pokud by opravdu došlo k výpadku odesílání dat z routeru, v grafu by se zobrazily červené sloupce; chybějící data (případně šedé sloupce) znamenají téměř vždy problém někde jinde (čtěte: u nás).
Nadřazený - Od NONES (>>>) Dne 2014-09-18 10:26
Vyjasněno, vysvětleno, pochopeno :smile: Díky!
Nadřazený - - Od commar (>>) Dne 2014-09-24 09:37
Dobrý den,
asi se objevila další chyba v grafech, v Pakety zachycené firewallem - IP adresa
mám jen IPv6 adresy, IPv4 zcela chybí...
Nadřazený - Od Jan Čermák (>>) Dne 2014-09-24 09:55
Dobrý den,

globální chyba to rozhodně není, jste si jistý, že se u Vás na firewallu nějaké IPv4 pakety logují? Nezasahoval jste v nedávné době do nastavení firewallu? Pokud si ničeho nejste vědom, zašlete nám prosím na adresu tech.support@turris.cz výpis příkazů iptables-save a ip6tables-save.
Nahoru Téma Majitelé routerů / Technická podpora - web / Chybějící data ve statistikách

Powered by mwForum 2.29.3 © 1999-2013 Markus Wichitill