Ahoj,
dnes dorazil router, problěhle wizard, registrace, jedu přes něj poměrně aktivně od cca. 19:45 (HTTP/HTTPS/nějaká VPN do práce apod.)
Nicméně na portále turris.cz je stále na stránce "Váš router" hláška "Zatím jsme z vašeho routeru neobdrželi žádná data." je vše OK ?
Bez záruky na správnost - myslím že data se posílají jednou za den - někdy v noci. Já je také vždy vidím až zpětně za předchozí den. Sázím na to že zítra už to bude ok.
Ano, souhlasím, mně se také data sesbíraná routerem na přehledu ve webovém rozhraní Turris zobrazí s jednodenním zpožděním. Tak nejspíš bude vše OK
Ano, je to tak, synchronizace probíhá mezi 1:00 až 2:00 a zahrnuje data do půlnoci předchozího dne.
OK,
díky za info, mrknu na to zejtra ...
Zdravím,
router jsem zaregistroval 19.4., nicméně doteď nevidím žádné statistiky na turris.cz. Pro jistotu jsem dneska ráno router vrátil do výchozího nastavení (abych měl jistotu, že jsem něco nerozbil doinstalovanými programy a konfigurací) a znovu nakonfiguroval WAN/LAN/WiFi. Nicméně stále vidím jen "Zatím jsme z vašeho routeru neobdrželi žádná data.". Jak dlouho trvá než se data začnou zobrazovat? Nikola se spouští každých 15 minut a logsend resp. updater každou hodinu cronem, takže už by u NICu mělo něco málo dat být ...
Předem děkuji za info!
Tom
Normalne je take vidim za den zpetne, nekdy i ten samy den navecer. Registrace vaseho routeru probehla v poradku? Nechal bych si to, byt vami, proverit.
Powered by mwForum 2.29.3 © 1999-2013 Markus Wichitill