Forum Turris
Fórum Turris Nápověda

Milí majitelé routerů Turris,

toto fórum bylo 9. 12. 2016 zmrazeno a nahrazeno naším novým Turris fórem. Ještě chvíli bude dostupné k prohlížení, ale již zde není možné přispívat. Více informací naleznete v oznámení o uzavření fóra.


Dear Turris routers users,

this forum has been frozen on Dec 9th, 2016 and replaced by our new Turris forum. It will be read-only accessible for some time after. For more information, read the announcement about closing the forum.

Nahoru Téma Majitelé routerů / Technická podpora / Žádná data z routeru
- - Od gekk Dne 2014-04-18 20:47
Ahoj,

dnes dorazil router, problěhle wizard, registrace, jedu přes něj poměrně aktivně od cca. 19:45 (HTTP/HTTPS/nějaká VPN do práce apod.)
Nicméně na portále turris.cz je stále na stránce "Váš router" hláška "Zatím jsme z vašeho routeru neobdrželi žádná data." je vše OK ?
Nadřazený - - Od horada (>) Dne 2014-04-18 21:07
Bez záruky na správnost - myslím že data se posílají jednou za den - někdy v noci. Já je také vždy vidím až zpětně za předchozí den. Sázím na to že zítra už to bude ok.
Nadřazený - Od NONES (>>>) Dne 2014-04-19 02:42
Ano, souhlasím, mně se také data sesbíraná routerem na přehledu ve webovém rozhraní Turris zobrazí s jednodenním zpožděním. Tak nejspíš bude vše OK
Nadřazený - Od Jan Čermák (>>) Dne 2014-04-23 09:21
Ano, je to tak, synchronizace probíhá mezi 1:00 až 2:00 a zahrnuje data do půlnoci předchozího dne.
- Od gekk Dne 2014-04-18 21:09
OK,

díky za info, mrknu na to zejtra ...
- - Od tr3027 Dne 2014-04-21 13:37
Zdravím,

router jsem zaregistroval 19.4., nicméně doteď nevidím žádné statistiky na turris.cz. Pro jistotu jsem dneska ráno router vrátil do výchozího nastavení (abych měl jistotu, že jsem něco nerozbil doinstalovanými programy a konfigurací) a znovu nakonfiguroval WAN/LAN/WiFi. Nicméně stále vidím jen "Zatím jsme z vašeho routeru neobdrželi žádná data.". Jak dlouho trvá než se data začnou zobrazovat? Nikola se spouští každých 15 minut a logsend resp. updater každou hodinu cronem, takže už by u NICu mělo něco málo dat být ...

Předem děkuji za info!

Tom
Nadřazený - - Od horada (>) Dne 2014-04-21 14:03
Já data vidím vždy zpětně z předchozího dne (viz: https://www.turris.cz/forum/topic_show.pl?tid=118).
Což sice neřeší problém s posíláním od 19.4.... ale po dnešní konfiguraci bych minimálně do zítra počkal...
Nadřazený - Od NONES (>>>) Dne 2014-04-21 15:28
Normalne je take vidim za den zpetne, nekdy i ten samy den navecer. Registrace vaseho routeru probehla v poradku? Nechal bych si to, byt vami, proverit.
Nahoru Téma Majitelé routerů / Technická podpora / Žádná data z routeru

Powered by mwForum 2.29.3 © 1999-2013 Markus Wichitill